Eilen agilitytreeneissä ei vauhtia puuttunut, sen sijaan käännökset puuttuivat lähes kokonaan. Siis sellaisetkin mitkä olisi kuuluneet rataan. Ihan hyvinhän radanpätkät meni lopulta, yleensä noin viidennellä yrittämällä. Tuli taas huomattua, että Luna on upea koira ja se menee aina sinne minne sen ohjaan, eli ei ollenkaan sinne minne pitäisi... Treeneissä oli ihan sika hauskaa. Oli ihan perjantaiolo, millä saattoi olla hieman osuutta aivottomaan menoon. Pääasiahan on että on kivaa.

Olen vallan innostunut toisen koiran hankinnasta ja eilen yksi kasvattaja jolle soitin, kysyi ottaisinko sijoitukseen nartun. Jäin asiaa miettimään ja keskustelin Timon kanssa asiasta. Osasin hieman aavistella ettei hän lämpene sijoitusajatukselle. Sitten pohdin itseäni, enkä oikeasti ole soveltuva sijoituskoiran haltijaksi, kun olen niin kovapäinen. Olen tottunut tekemään itse päätökset ja olen toisinaan (ehkä) hieman huono ottamaan käskyjä vastaan. Toisekseen jotkut ovat väittäneet, että minulle ei voi sanoa vastaan, mikä ei pidä paikkaansa, pitää vain varautua perustelemaan kantansa. Olen sitäpaitsi useinkin väärässä ja jopa myönnän sen. Joka tapauksessa teen asiat kuitenkin niinkuin haluan, joka ei ehkä ole hyväksi sijoitusta ajatellen. Vastaan lisäksi mieluiten virheistäni itse itselleni niin ei tarvitse selitellä muille, vaikka olenkin loistava selittelemään.

Huomenna yritän kehua itseäni, jotta blogin lukijat eivät pidä minua ihan hirviömäisenä ihmisenä, joka ei koskaan kuuntele ketään eikä ota neuvoja vastaan. Päinvastoin olen äärettömän utelias ja kiinnostunut kaikesta ja haluan kokoajan oppia uutta. Olen välillä vain hieman kriittinen. Eilen hain kirjastosta kasan koiranjalostusta ja -ruokintaa käsitteleviä kirjoja joihin ajattelin syventyä juhannuksena.

Hauskaa juhannusta kaikille!